Fort lauderdale - Reisverslag uit Floridale Mobile Home Colony, Verenigde Staten van Familie Helm - WaarBenJij.nu Fort lauderdale - Reisverslag uit Floridale Mobile Home Colony, Verenigde Staten van Familie Helm - WaarBenJij.nu

Fort lauderdale

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juli 2016 | Verenigde Staten, Floridale Mobile Home Colony

Nog even snel een stukje schrijven voordat we de boot opgaan en geen bereik meer hebben....
De laatste dag in fort myers beach zijn we heerlijk naar het strand geweest, goed gesmeerd, en zwemmen en spelen maar, er stond een heerlijk briesje en we hadden gezellige buren. Amerikanen die een weekje vrij hadden en erg jaloers waren op de hoeveelheid vakantiedagen die wij allemaal hebben.
Walter heeft een jetski gehuurd en heeft daar om en om de jongens op meegenomen de zee op .
Supergaaf vonden ze het!
In de middag zijn we naar het appartement gegaan om op te frissen, daar bleek dat we alle 5 flink verbrand waren, dus 2 grote flessen aftersun gehaald en smeren maar.
In de avond heerlijk gegeten in een gezellig restaurantje.
Toen alle spullen weer gepakt en op naar fort lauderdale, daar ligt immers de boot, de grote droom van manlief om daar eens mee weg te gaan, en stel je voor dat je de boot mist.... Vandaar alvast 2 dagen eerder.
Wat een bijkomend voordeel is, is dat er hier ook de grootste outlet van Amerika is.
Daar zijn we even wezen kijken met de belofte dat ik de volgende dag alleen terug zou gaan, de jongens vonden er nl niet zoveel aan
Daarna lekker bij het zwembad afgekoeld, iedereen was wat lamlendig door de brandwonden.
Gisteren, vrijdag hebben we een tocht gemaakt door de everglades, wat een prachtige natuur is dat zeg! Direct bij het instappen in de boot zagen we een alligator, nog een kleintje bleek achteraf...
De kinderen wilde graag aan de buitenkant van de boot zitten, maar na het zien van de eerste krokodil wilde ze maar wat graag ruilen.
We hebben tijdens de rit 4 grote krokodillen gezien, wat een prachtige indrukwekkende beesten, maar ook hele mooie vogels, bizarre bomen en we hebben de wind door de haren gevoeld toen de airboat over het water ruisde. Figo en Jesper hebben nog een vogel uit hun hand laten eten en we hebben geleerd hoe je verband kunt maken van riet. Kortom een leuke ochtend.
Daarna ben ik afgezet bij the mall, en heb Ik daar heerlijk rondgelopen. Niet veel gekocht, maar alleen kijken vind ik al leuk. Mezelf getrakteerd op een heerlijk stuk cheesecake bij de cheesecake factory.
Toen de mannen me weer kwamen halen ging het alarm af in het winkelcentrum, even paniek alom, maar gelukkig vals alarm.
Nu is het zaterdag 8 uur en gaan we zo de spullen pakken en op naar de boot! Ik ben erg benieuwd! Helaas daar geen WiFi dus zal ik weer wat schrijven zodra we in Miami zijn, dat zullen dan de laatste dagen van onze reis worden. Tot dan!

• 23 Juli 2016 - 21:34

Laura Van Der Helm:

hallo allemaal,

ik heb het stukje gelezen en wat een avontuur! Volgend jaar met de hele familie? Ik zal het met opa overleggen :P

Nog veel plezier in Amerika!
    Groetjes,
    Laura

• 25 Juli 2016 - 13:00

Ruben:

Geen bereik? Jullie hebben beter bereik als ik thuis

• 25 Juli 2016 - 13:01

Ruben:

De helft van m'n berichtje werd niet geplaatst... Anyways... Zwaar jaloers!! Ook op de cheese cake van de cheese factory!! Die zijn echt lekker! Have fun nog!!