fort myers beach ... - Reisverslag uit Coon Key, Verenigde Staten van Familie Helm - WaarBenJij.nu fort myers beach ... - Reisverslag uit Coon Key, Verenigde Staten van Familie Helm - WaarBenJij.nu

fort myers beach ...

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Juli 2016 | Verenigde Staten, Coon Key

Sinds maandag zijn we in fort myers beach,en hebben we intrek genomen in een leuk appartement op de derde verdieping met uitzicht op het strand en de zee.
Maandag hebben we wat rondgereden en ons vergaapt aan de prachtige huizen op palen hier, zo af en toe stroomt het nog eens over vandaar de palen.
We hebben in de avond over het strand gewandeld en hebben lekker " thuis " gegeten. Walter en Figo hadden een hele kip gekocht en die lekker opgepeuzeld, de rest hield het maar bij broodjes.
Vandaag zijn we wezen ontbijten bij het waffel house, hoge verwachtingen maar dat viel tegen. Daarna zijn we lekker naar het strand gegaan, een uurtje ging het goed, maar toen werd het donker en kwam de regen met bakken uit de hemel, snel alle spullen in de koelbox gestopt zodat het droog bleef en wij bleven in de Mexicaanse golf dobberen, het water was warmer dan de regendruppels. Toen het later ook ging donderen en bliksemen zijn we toch maar teruggelopen naar het huisje.
Inde middag hebben we de grote wens van Figo en Walter in vervulling laten gaan, ze zijn wezen schieten op een schietbaan met echte pistolen. Eerst om in te komen hebben ze geschoten met een Smith and Western, een 22 mm voor de kenners. Maar eenmaal geschoten smaakte naar meer en aangezien je met alles mocht schieten wat je maar wilde hebben ze ook een walther 9mm geprobeerd. Die was heftiger met een grotere terugslag maar de mannen vonden het super!
In de avond hebben we lekker pizza gegeten in een tent waar iedereen een tv aan de tafel had, zo konden we lekker Amerikaans tennis volgen tijdens het eten. Daarna nog even naar de boulevard voor een ijsje en gezelligheid en toen was het alweer bedtijd.
Het zwemmen met de dolfijnen is gereserveerd voor in Miami, direct als we terug komen van de boot.
Morgen gaan we een jetski huren en lekker aan het strand liggen, hopen dat het nu wat langer zonnig blijft!

• 20 Juli 2016 - 08:23

Arthur: