Tampa - Reisverslag uit Buffalo Avenue Farms, Verenigde Staten van Familie Helm - WaarBenJij.nu Tampa - Reisverslag uit Buffalo Avenue Farms, Verenigde Staten van Familie Helm - WaarBenJij.nu

Tampa

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Juli 2016 | Verenigde Staten, Buffalo Avenue Farms

Vrijdag zijn we nog een dagje naar epcot geweest, ook een park van Disney. We waren een klein beetje park moe, maar toch hebben we daar de mooiste attractie meegemaakt.
Een zweefvlucht over allerlei belangrijke plekken in de wereld. Zo leek het net alsof je op de top van de mount Everest vloog,of je over de Chinese muur liep en voor de tajmahal stond, met begeleidende geuren erbij was het echt een belevenis.
Na het pretpark zijn we doorgereden naar blizzard beach, ook een park van Disney maar dan een waterpark. Met gave glijbanen en een heerlijke verkoeling.
Helaas ging het om 19 uur onweren en moest iedereen het park uit. Toen we net in de auto zaten barste het echt los en regende het zoals het in Nederland nooit regent....
Zaterdag hebben we uitgecheckt uit on super-de-luxe huisje en zijn we op weg gegaan naar tampa. Onderweg zijn we langs een outlet geweest en hebben Figo en mats leuke schoenen gevonden. Ook zijn we naar Petersburg geweest, een grote stad aan het strand. We hebben even op st. Pete's beach gekeken, witte stranden met warm zeewater...
Om daar te komen moesten we een prachtige brug over de sunshine skyway bridge. Een prachtig hoog bouwwerk en op de top heb je even het idee dat het het einde van de wereld is.
Bij het hotel aangekomen werden we verwelkomd met gouden en zilveren kettingen en kregen de jongens alledrie een giraffe knuffel, rare gasten die Amerikanen, maar we hebben alles vriendelijk geaccepteerd. Tampa blijkt een groot country en Western paradijs te zijn, er was dan ook een groot concert aan de overkant van het hotel, gelukkig hebben we er niet veel van meegekregen:)
Vandaag de laatste dag pretpark, Busch garden, gave achtbanen, maar inmiddels zijn we wel een beetje misselijk van al het schudden en over de kop gaan.
Nu lig ik aan het zwembad bij het hotel, de jongens zwemmen en ik schrijf een verhaaltje. Figo heeft net een heel gesprek gevoerd met een Amerikaanse jongen die heel benieuwd is naar Europa, en ik praat wat met de Amerikaanse mannen hier... Walter kijkt de Tour de France :)
We vermaken ons hier prima, raken al een klein beetje gewend aan de warmte.
De jongens genieten ook volop van allerlei dingen die je anders alleen op tv ziet, en Figo verbaasd me nog het meest, is niet bang om een gesprek aan te gaan met de Amerikanen en komt op deze manier ook nog aan nieuwe pokemons( want tja, dat hebben we hier ook)
Morgen gaan we weer een stukje verder naar ford myers beach, en dan gaan we op zoek waar we kunnen zwemmen met dolfijnen....