we zijn er! - Reisverslag uit Paola, Italië van Familie Helm - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Paola, Italië van Familie Helm - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2016 | Italië, Paola

Daar zijn we dan, in Amerika!
De vlucht ging prima, de kinderen hebben zich prima vermaakt. We hadden verwacht opgewacht te worden door strenge agenten die met röntgen ogen door je heen zouden kijken,niets van dat alles, Obama heette ons van harte welkom in zijn land, evenals de aardige douanier waar we onze vingerafdrukken mochten achterlaten en mochten lachen voor de foto.
Mats en Jesper hoefden tot hun verdriet niets van dat alles, hierna de koffers gehaald die al stonden te wachten en mochten we gelijk door. Niets geen strenge fouillage, of andere moeilijke vragen. Buiten was het heet en benauwd, en het eerste wat we zagen waren de meest prachtige en snelle auto's. We hebben. Onze Dodge opgehaald en het voor elkaar gekregen om na 10 minuten al een bekeuring te hebben. We reden de tolpoortjes aan de verkeerde kant onderdoor.... Helaas...
Het hotel was snel gevonden en iedereen sliep vrijwel direct.
Nu is het half 6 Amerikaanse tijd en is iedereen klaarwakker. Zometeen ontbijten en dan de buurt verkennen, later op de dag rijden we door naar Encarta om intrek te nemen in ons huis voor de komende week....

• 09 Juli 2016 - 12:07

Joke:

0k

• 09 Juli 2016 - 17:45

Ruben:

Nog niet bij de macdonalds geweest?